23 Temmuz 2014 Çarşamba

Şemsiye 25 ( İstek Seven Kipi )

Sevse beni, çok sevse.
Adımı andığında adım güzelleşse.
Sesimi sevse mesela, sesim güzelleşse.
Ben kendi acılarımı iyileştiremiyorum, gelse.
Gelse de acılarım dinse...
Geçmiş zaman yalnızıyım.
Geceye aşık bir yıldız, maviye hasret bir siyah...
Evet siyah bir yıldızım.
Kırmızıya düşer gölgem.
Gündüz olur saklanırım.
Şahlanırım yağmurlarda.
Tanısa beni açsa ellerini.
Bir yağmur duasında tam da düşsem dudağının kenarına.
Gülüşüne yoldaş, öpüşüne dost olsam.
Gelse alsa beni şu gurbetlikten.
Geçmiş zaman yorgunuyum.
Bassa bağrına, unutsam.
Uyuya kalsam dizinde ve bir şiir olsam.
Okusa beni.
Her mısrada keşfetse benliğimi.
Sevse beni.
Sevse sesimi.
Sevsek birbirimizi, güzelleşsek..

zifiRi

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir yazı :)
Tek ben sitemli değilmişim demekki bugünlerde.. (:

Zifiri dedi ki...

Teşekkürler. Tam sitem sayılmasa da işte inssn olmasını istiyor bazı şeylerin 😊

Şemsiye 85 ( Gökteki Sarı Balık 14)

YA TAHAMMÜL YA SEFER MUSTAFA KUTLU Tahammüllerimizle yaşıyoruz. Hayatımıza öyle yön veriyoruz. Tahammül etmediğimizde sefer kaçınılma...