4 Haziran 2017 Pazar

Şemsiye 61 (Bir Kuş Tesellisi )

Sıradanlığımın ve eve kapanışlarımın ağırlığını taşıdım omuzlarımda, yıllarca.
İçimi uzak şehirlere taşıdım, yen bir hayat kurmak adına.
Çocukluğumun nefretini sardunyalara hediye ettim, kurudular.
Çok zor değildi bir çocuğun başını okşamak.
Saçlarıma dokunduklarında ise bir kış indi tepemden aşağı.
Üşüdüm.
Bir sobanın dumanında göz bebeklerimi yakarak ısındım.
Belki görmezdim haksızlıkları...
Sesim kısıldı bir piknik alanında.
Sesim sineme gömüldü.
Papatya fallarına inandım taç yapmak yerine.
"Sevmek" bir papatyaya sığınmıştı. " Sevmiyor"lara kandım.
Şimdi dertlerin beni boğduğu bir şehirde avuç içimdeki çizgilerimden bir resim yapmaya çalışıyorum. Sağ avucumdan güneş çıkıyor.
Diğer avucumdan bir nehir iniyor dağların arasından.
Bir kuş uçuyor, kanatlarına yağmurlar yağmış. 
Bir kuş teselli ediyor beni sanki.
- Her şey iyi olacak!
Her şey iyi mi olacak?


19 Ekim 2015



* Silindi diye üzüldüğüm bir yazı idi, hiç beklemediğim bir anda çıkıverdi karşıma...

Hiç yorum yok:

Şemsiye 85 ( Gökteki Sarı Balık 14)

YA TAHAMMÜL YA SEFER MUSTAFA KUTLU Tahammüllerimizle yaşıyoruz. Hayatımıza öyle yön veriyoruz. Tahammül etmediğimizde sefer kaçınılma...