12 Ocak 2018 Cuma

Şemsiye 77 ( Gökteki Sarı Balık 6 )

HAYAL MEYAL
TARIK TUFAN

Hani Tarık Tufan’ın kitaplarında bir mentol ferahlığı var demiştim ya daha önce bu kitabı da aynı öyleydi. Dost hediyesi olması hasebiyle de daha bir değerleydi.
Bazı kitapların sayfa sayısının fazla olmasına gerek yoktur. Kısa olsalar bile son sayfaya geldiğinizde dudaklarda koca bir tebessüm belirir. Şu an o tebessüme sahibim. J
Kitabın arkasına şu notu oldum ve sizle de paylaşıp bitirmek istiyorum bu yazıyı burada:

“ Bir sonbaharda günün telaşını kenara bırakıp iki oturuşta bitirdim. Ve diyorum ki iyi ki de sonbaharda okumuşum. Zira böylesine hazan kaplı bir kitap başka mevsimde okunamazdı…”

            Fakat şunu söylemeden geçemeyeceğim. Kitaptan öyle çok harikulade bir kurgu
beklemeyin. Fakat  Tarık Tufan’ın üslubu ile birleşince güzelleşiyor. Bir de ben bu kitabı Ve Sen kuş olur Gidersin’e benzettim nedense. Öyle bariz bir benzerlik yok ama kitap bitince uyandırdığı his aynı öyle…

           
Aybastı - ORDU
                                      Ekim/2015
                        

Hiç yorum yok:

Şemsiye 85 ( Gökteki Sarı Balık 14)

YA TAHAMMÜL YA SEFER MUSTAFA KUTLU Tahammüllerimizle yaşıyoruz. Hayatımıza öyle yön veriyoruz. Tahammül etmediğimizde sefer kaçınılma...