24 Haziran 2017 Cumartesi

Şemsiye 63 ( Kayıp Masallar )

Çocuk ruhuma ninniler söylesen.
Bilirsin, hiç büyümem ben.
İçimde çırpınır durur yavru bir serçe.
Bir baharda ben uyurken yuva yapmış yüreciğime.
Neyleyeyim.

Ben bir gelincik çiçeğiyim.
Kırmızı yapraklarıma renk veren sarı bir yol kenarıdır.
Sürgün edildim.
Hapsedildim boynu bükük bir ayrılığa.
Alsan beni, diksen toprağa.
Toprak ki vuslat demek.
Köklerim kavuşsa artık arza.

Ellerimi tutsan ve kayıp bir masal mırıldansan.
Daha da çocuk olurum ben.
Yalan olan her şey yıkılsa
Bir masallar kalsa.
Bir kalbim kalsa.
Ve sen bir kelebeğe dokunur gibi baksan gözlerime.
Bir şarkıyı koklar gibi.
Bir mektubu öper gibi.

Bir serçe kanatlanır kalbimden.



Hiç yorum yok:

Şemsiye 85 ( Gökteki Sarı Balık 14)

YA TAHAMMÜL YA SEFER MUSTAFA KUTLU Tahammüllerimizle yaşıyoruz. Hayatımıza öyle yön veriyoruz. Tahammül etmediğimizde sefer kaçınılma...