29 Ekim 2014 Çarşamba

Şemsiye 32 ( Mimi ile Bir Dünya Masalı I )

Merhaba Mimi! Biliyorum yine mesajıma cevap vermeyeceksin. Olsun ben sabırlı biriyim. Beklerim, elbet biz de; sen ve ben minik evimizin balkonunda  salep içeceğiz. Bir sonbaharda yapraklar yakalayıp saçlarına takacağım ve de.  Biraz huysuz bir adamım biliyorum. Beni böyle sevemez misin? Nasıl ki ben seni tüm suskunluğuna rağmen seviyorum. Öyle işte tıpkı. Biliyor musun bir kuş aldım, muhabbet kuşu. Adını koymadım henüz sana sormak istedim önce. Sahi ne olsun? Rengi mi? Buz mavisi ve beyaz kaplı tüyleri. Biraz da bana benziyor sanki. Çok konuşuyor. Sabah erkenden kalkıyor. Kızıyorum falan ama bir ses oluyor eve. Sessizlik öyle kötü ki Mimi. Günler geçiyor tek kelime etmiyorum. Arada resimlerinle konuşuyorum. Bazen de bir şeyleri ocakta unutuyorum o zaman söyleniyorum kendi kendime. Onun dışında bir girdap gibi çekiyor sessizlik beni içine. Pek arkadaşım yok biliyorsun. Keşke sen olsaydın yanımda. Bu kadar yalnız olmazdım.  Ne zaman geleceksin? Çok uzun zaman geçti gidişinin ardından. Sen gittin ben kabuğuma çekildim. Çünkü annem de gitmişti geleceğim diye. Hiçbir zaman gelmedi. Meğer başka bir adama gitmiş bizi bırakıp. O gelmeyince babam kötü oldu. Sağlığını kaybediyordu giderek. Ben bir köşede bekliyordum. Elimden gelen bir şey yoktu. "Baba sen de gitmeyeceksin değil mi? " "Hayır süper kahraman, sensiz gidebilir miyim hiç? Hem gitsem bile kahramanlar yalnızlıktan korkmaz." Çok da durmadı bunun üzerine babam bir kaç yıl sonra yumdu gözlerini sonsuzluğa. Süper kahramandım korkamazdım. Hem koskoca adam olmuştum... Çalıştım çabaladım isyan ettim bazen, şükrettim ağladım . Ve işte üniversiteyi kazanmıştım. Makine Mühendisliği. Başlarda iyiydi her şey. Bir gün durdum ve düşündüm. Makineler bana göre değildi. Duygusuzdular bir kere. Hepsi metal yığını. Özlenecek bir kokuları bile yok. Ve soğuklar. Çok soğuk... İşte canım Mimi'm o gün döndüm üniversitenin kapısından. Ardımı döndüm geleceğime ve yürüdüm başka zor günlere... Henüz 21 yaşındaydım...

Devamı Gelecek. Beklemede kalın dostlar... :)

Hiç yorum yok:

Şemsiye 85 ( Gökteki Sarı Balık 14)

YA TAHAMMÜL YA SEFER MUSTAFA KUTLU Tahammüllerimizle yaşıyoruz. Hayatımıza öyle yön veriyoruz. Tahammül etmediğimizde sefer kaçınılma...