15 Nisan 2014 Salı

Şemsiye 3 ( 3. Dünya Savaşı )

Yüreğimi başka bir yürek için feda ettiğimde başladı her şey. Bir savaş başlattım, o yüreğe karşı herkese. Topyekûn savaştım. Gözyaşlarımı koydum ortaya. Normale göre küçük sayılacak bedenimde büyüttüğüm bir sevdayı koydum. Çok yara aldım… Çok kanadım… Çok ağladım… Savaş çok zormuş onu anladım. Bir yürek için özellikle… Her şeyden haberi olup hiçbir şeyin farkında olmayan bir yürek için…
Tek başıma kaldım. Çok yalnız kaldım! Ve her seferinde başka bir avuntu buldum kendime. Bir resim, bir şiir, kurumuş bir gül, bir çakıl taşı… Özledim! Bazen delirircesine…
Uzaklar… Ulaşamadım oralara. Bir otobüse atlayıp da gidemedim dönmemecesine. Bu acıya bir son veremedim… Ruhumda binlerce his barındırdım da birine sözümü geçiremedim. Nefret, aşk, hasret, kıskançlık…

Savaş bitmiyor. Gücüm kalmıyor… Ben de istiyorum sıcacık battaniyeme sarılıp dışarıda yağan karı izlemeyi. İçimdeki savaş buna izin vermiyor. Ne zaman parmak uçlarıma bir kar tanesi konsa bir bomba düşüyor ardından…

Bir kar yağıyor, içimde binlerce Esra ölüyor… Bir yağmur yağıyor içimde binlerce Zifiri tekrar karanlığına boğuluyor. Savaş dinmedikçe mevsimler bana iyi gelmiyor…
                Kiraz çiçekleri altında bir bank!  Hafif bir rüzgar esiyor ve parmak uçlarıma bir kiraz çiçeği düşüyor…


21 Aralık 2012

zifiRi



Hiç yorum yok:

Şemsiye 85 ( Gökteki Sarı Balık 14)

YA TAHAMMÜL YA SEFER MUSTAFA KUTLU Tahammüllerimizle yaşıyoruz. Hayatımıza öyle yön veriyoruz. Tahammül etmediğimizde sefer kaçınılma...