15 Nisan 2014 Salı

Şemsiye 8 ( Yıldız Şehri )

Başım yastıkta…
Kalbimse bir yıldız şehrinde...
Yıldızlar ilk defa bu kadar yakınlar bana.
Elimi uzatıyorum parmaklarım aydınlanıyor.
Minik pırıltılar saçılıyor etrafa. Ben gülümsüyorum..
Sonra kendimi bir anda bir salıncakta buluyorum.
İpten bir salıncak. Çocukluğumdaki gibi hani.
Sahi çocukluğum bilmiyorsun değil mi?
Küçük bir kız çocuğu iken çilek toplar sonra da onları uzun bir ota dizerdim.
Sonra da yavaş yavaş her çileğin önce alemine gider sonra da onu afiyetle yerdim.
Çamurdan bir dünya yapardım.
Ellerimle şekil verir güneşte kurumaya bırakırdım, tıpkı şimdi yaptığım gibi.
Tek farkla; o zaman ki oyundu şimdi ki koca bir yaşanmışlık... Koca bir gelecek...


31 Ekim 2013

zifiRi



Hiç yorum yok:

Şemsiye 85 ( Gökteki Sarı Balık 14)

YA TAHAMMÜL YA SEFER MUSTAFA KUTLU Tahammüllerimizle yaşıyoruz. Hayatımıza öyle yön veriyoruz. Tahammül etmediğimizde sefer kaçınılma...