15 Nisan 2014 Salı

Şemsiye 7 ( Zifiri'ymişim )

Mâvi'den zifiRi'ye yar olmayacağını öğreneli çok olmadı.
Ben ki alışmışım karanlığa.
Ben ki daha önce vurulmamışım hiçbir renge.
Oysa mâvi başkaydı.
Deniz vardı gökyüzü vardı mâvi kelebekler vardı kırlarda uçan.
Benim ise ateş böceklerim vardı yalnızca.
Onlarla ısınır onlarla aydınlanırdım.
Bu yüzden yüzmeyi hiç öğrenemedim, uçmayı da...
Karanlık gecelerim vardı benim katran karası şiirlerim...
Mâvileri terk ettiğimde henüz 21yaşında idim.
Karanlığa geri döneli...
"Mâviler bana göre değilmiş anladım..."
Son mektubumda da aynen böyle yazmıştım;
"Mâviler bana göre değilmiş..."


18 Ekim 2013


zifiRi



Hiç yorum yok:

Şemsiye 85 ( Gökteki Sarı Balık 14)

YA TAHAMMÜL YA SEFER MUSTAFA KUTLU Tahammüllerimizle yaşıyoruz. Hayatımıza öyle yön veriyoruz. Tahammül etmediğimizde sefer kaçınılma...